x تبلیغات
approom

بهترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان در سال 2022

در سال‌های اخیر، شبکه‌های پیام‌رسان سالانه تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب می‌کنند. به عبارت دیگر این پیام رسان ها یکی از نیازهای مبرم افراد جامعه امروزی بوده و به عنوان یک وسیله ارتباطی امن و جالب به شمار می روند. وقتی نگاه عمیق تری به گذشته بیندازیم! می دانیم که انسان ها همیشه نیاز اساسی به برقراری ارتباط با دیگران داشته اند و با گذشت زمان روش های ارتباطی بسیار تکامل یافته اند و امروزه از دود و نامه به اپلیکیشن های پیام رسان رسیده اند.

در واقع با این پیشرفت وسایل ارتباطی راحت تر از قبل شده و دیگر چیزی به نام تنهایی وجود ندارد. اپلیکیشن های پیام رسان توانسته اند راه ها و فواصل دنیای امروز را تا حد امکان کوچک کنند و دنیا را به دهکده ای کوچک اینترنتی تبدیل کنند. در سال های اخیر آپدیت های جدیدی از این برنامه های پیام رسان معرفی شده است که در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان در سال 2022 آشنا می کنیم.

معرفی بهترین پیام رسان های جهان در سال 2022

در سال های اخیر تمامی پیام رسان های موجود موارد مفیدی را ارائه کرده اند که بهترین آنها مربوط به برقراری تماس صوتی و تصویری، برقراری تماس متنی و تصویری و ارسال عکس، فیلم و عکس است. هر ساله اپلیکیشن های پیام رسان با ارائه به روز رسانی های ویژه بر قابلیت های خود افزوده می شوند که علاوه بر ایجاد حس رضایت و جلب توجه مخاطبان و کاربران خود، از دیگر اپلیکیشن های پیام رسان دنیا پیشی گرفته و برتری می یابند. در ادامه مطلب بهترین اپلیکیشن های پیام رسان سال 2022 را به شما عزیزان معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

تلگرام:

همه ما با اپلیکیشن پیام رسان تلگرام آشنایی داریم و این برنامه بدون شک یکی از بهترین و البته محبوب ترین برنامه های پیام رسان ایران است. سازندگان این برنامه پیام رسان آن را در دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار داده اند. محبوبیت این اپلیکیشن پیام رسان به قدری بالاست که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود. امکانات زیادی برای این برنامه در نظر گرفته شده است. افراد برای عضویت در این برنامه باید شماره تلفن داشته باشند. با استفاده از آن می توانید پیام صوتی و متنی و تماس تلفنی و تصویری با دوستانی که این پیام رسان را نصب کرده اند داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ایجاد گروه ها و کانال های تلگرامی است که می تواند تا حدودی آن را به یک برنامه تجاری تبدیل کند. این برنامه از زمان تولید به روز رسانی های جدیدی را ارائه کرده است.

واتساپ:

یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان دنیا واتس اپ است که بدون شک همه کاربران ایرانی آن را می شناسند. واتس اپ یکی از بهترین و ساده ترین و البته امن ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیاست. این پیام رسان در دو سیستم عامل اندروید و iOS پوشش داده شده و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از امکانات این برنامه می توان به تماس صوتی و تصویری، ارسال تصویر و عکس، تماس متنی و صوتی اشاره کرد. طبق آمار رسمی در جهان، پیام رسان واتس اپ در سال 2020 حدود 1.8 میلیارد کاربر فعال دارد.

تریما:

Trima یکی از دیگر برنامه های پیام رسان ایمن در جهان است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده و حدود 1 میلیون کاربر فعال دارد. بزرگترین چیزی که باید در مورد این برنامه بدانید این است که یک برنامه پولی است و حدود 2.99 دلار قیمت دارد. طبق ادعای تمامی طراحان این برنامه کاملا امن بوده و هیچ هکر و سازمان اطلاعاتی قادر به دسترسی به اطلاعات کاربران نیست.

ویکر می :

یکی از دیگر برنامه های پیام رسان ایمن در جهان Vicker May است. این اپلیکیشن دارای قابلیت رمزگذاری بسیار پیشرفته و کاملا ایمن است و هیچ هکر و سازمان اطلاعاتی اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را ندارد. این برنامه قابلیت ارسال پیام متنی و صوتی، ارسال عکس و فیلم، موسیقی، برقراری تماس صوتی و تصویری را دارد.

معرفی بهترین اپلیکیشن های خبری برای اندروید و آیفون

زمانی که تنها منبع آگاهی مردم از اتفاقات جامعه و جهان روزنامه های کاغذی بود، اما با آمدن تلویزیون و برنامه های خبری آن، استفاده از روزنامه کم رنگ شد. در همه اعصار، تفاوت های مهمی با چند سال گذشته ایجاد کرده است.

اگرچه شکل سنتی اخبار و برنامه های خبری و روزنامه های کاغذی همچنان خود را حفظ کرده و طرفداران خود را دارد، اما شاید این ابزارها برای کسانی که در حال حاضر نیاز به رصد اخبار دارند چندان کارآمد نباشد.

امروزه طراحی اپلیکیشن خبری بی شماری برای گوشی های هوشمند وجود دارد که می توانند به سرعت شما را از آخرین اخبار مورد علاقه خود مطلع کنند. اما اپلیکیشن های خبری زیادی در مارکت های اندروید و آی او اس وجود دارد که در صورت تمایل می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. قطعا کار آسانی ندارید. در ادامه این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین اپلیکیشن های خبری اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنید.

1 . اپل نیوز

اپلیکیشن اپل نیوز به صورت پیش فرض بر روی تمامی آیفون های این شرکت نصب شده است تا کاربران را از آخرین اخبار روز دنیا مطلع کند. این برنامه بیشتر بر روی تصاویر و ویدیوها با سرعت بارگذاری سریع و با منابع خبری مهم مانند نیویورک تایمز و نشنال جئوگرافیک تمرکز می کند. همکاری می کند. همچنین کاربران این اپلیکیشن می توانند اخبار طبقه بندی شده بر اساس موضوعات مورد علاقه خود را دریافت کنند.

2 . گوگل نیوز

اپلیکیشن Google News که جایگزین اپلیکیشن Play Newsstand در گوشی های اندرویدی شده است، می تواند گزینه ای عالی برای نظارت بر اخبار گوشی اندرویدی و حتی آیفون شما باشد. گوگل اخبار را از تمام منابع خبری جهان جمع آوری می کند و می توانید نشریات و وب سایت ها را پیدا کنید. موارد دلخواه خود را در این برنامه پیدا کنید.

با استفاده از Google News می توانید یک برنامه خبری روزانه برای خود ایجاد کنید تا به صورت خلاصه از مهم ترین اخبار جهان و اخبار مورد علاقه خود مطلع شوید. می توانید اخبار مورد علاقه خود را در این برنامه ذخیره یا دانلود کنید تا در زمان دیگری از آن استفاده کنید. بخوانش. به گفته گوگل، این اپلیکیشن از یک سیستم توصیه برای شخصی سازی اخبار مورد علاقه کاربران استفاده می کند.

به طور کلی اپلیکیشن گوگل نیوز می تواند گزینه بسیار خوبی برای کاربران ایرانی برای مطالعه و پیگیری اخبار و سایت ها و نشریات خبری باشد که به راحتی می توانید با آنها کار کنید.

3 . نیوز ریپابلیک

اپلیکیشن News Republic می تواند مجموعه ای از اخبار و مطالب رسانه های مختلف دنیا (بیش از ده هزار منبع مختلف) را در یک مکان جمع آوری و نمایش دهد. شما می توانید اخبار را در این برنامه سفارشی کنید تا فقط اخبار و محتوا نمایش داده شود. مورد علاقه خود را دانلود و بخوانید. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده و راحت قابل استفاده در اندروید و iOS است.

4 . فیدلی

Feedly بهترین گزینه برای کاربرانی است که می خواهند اخبار و مطالب را از فیدهای خبری سایت های مورد علاقه خود دریافت کنند. با پایان یافتن برنامه Google Reader، اکنون کاربران مشتاق می توانند به جای آن از Feedly استفاده کنند.

با استفاده از Feedly، می توانید موضوعات و مطالب خود را دسته بندی کنید یا آنها را برای مطالعه بعدی نشانک گذاری کنید. با استفاده از Feedly دیگر نیازی به مراجعه به بولتن های خبری یا سایت های خبری مختلف برای دریافت اخبار ندارید و به راحتی می توانید با استفاده از فید این سایت ها تمامی اخبار و مطالب آن ها را یک جا دریافت کنید.

Feedly دارای طراحی ساده با ویژگی های شخصی سازی خوب است که به شما کمک می کند اخبار و مطالب سایت های مختلف را بر اساس علایق و نیازهای خود بخوانید. می توانید feedly را برای اندروید و iOS و همچنین پسوند آن دانلود کنید. همچنین می توانید مرورگرهای کروم و فایرفاکس داشته باشید.

5 . فلیپ بورد

Flipboard تجربه جدیدی از خواندن اخبار و مقالات در گوشی خود را به شما ارائه می دهد. با ورود به این اپلیکیشن از شما خواسته می شود تا موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا مطالب مرتبط با آن موضوعات برای شما نمایش داده شود. البته در این قسمت مطالب و اخبار به زبان انگلیسی نمایش داده می شود.

به راحتی می توانید سایت های فارسی را به Flipboard اضافه کنید. برای این کار کافی است به منوی کناری اپلیکیشن رفته و از آنجا سایت مورد علاقه خود را جستجو کنید. شما می توانید پس از یافتن rss سایت مورد نظر آن را به صفحه اول مجله فلیپ بورد خود اضافه کنید.

6 . نیوز 360

این برنامه در کنار Flipboard یکی از معروف ترین اپلیکیشن های جمع آوری و مطالعه اخبار و مقالات می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد موضوعات مورد علاقه خود را جستجو کرده و آنها را به برنامه اضافه کنید. می توانید از برنامه اتصال به شبکه های اجتماعی دیگر مانند Facebook، Twitter یا به برنامه های Pocket یا Evernote استفاده کنید.

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای وب سایت ها

در این مقاله شما را با طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی و مربوط به کسب و کار و وب سایتتان آشنا میکنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید از اطلاعات در مورد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویرا بدست آورید. 

مزایای داشتن اپلیکیشن برای فروشگاه ها

سبقت از رقبا

شما با آسان کردن دسترسی مشتریان با خودتان میتوانید یک هیچ از رقباتون جلوتر باشید

کاهش هزینه تبلیغات وب سایت و کسب و کارتان

با طراحی اپلیکیشن تمامی هزینه های چاپ شما از قبیل کاتالوگ، کارت ویزیت و ... حذف می شود زیرا کاتالوگ دیجیتال شما در صفحات اپلیکیشن قرار می گیرد.

نمایش تمامی محصولات و خدماتتان

با این کار به جای استفاده از بروشورهای محصولات و پرداخت هزینه های گزاف، تمامی محصولات و خدمات خود را با استفاده از اپلیکیشن خود به مشتریان خود نمایش خواهید داد.

چرا کسب و کارها نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند؟

با توجه به اطلاعات ذکر شده شما، داشتن اپلیکیشن موبایل این مزیت را به شما می دهد که همه می توانند به ما دسترسی داشته باشند. یا به عبارتی تبدیل به یک فروشگاه مجازی کوچک کسب و کار خود می شوید. البته این نکته را باید در نظر گرفت که خلاقیت و نوآوری در برخی کارها شما را منحصر به فرد جلوه می دهد. می توانید از اپلیکیشن به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. کاربرانی که برنامه شما را مشاهده می کنند در آینده به برنامه شما دسترسی خواهند داشت زیرا به محصولات شما نیاز دارند و سعی می کنند شما را دنبال کنند.

 با جستجو در وب سایت خود می توانید تمام اطلاعات مربوط به هر موضوعی را پیدا کنید. یعنی آنچه کاربر می خواهد معمولا نمایش داده می شود و شما اختیار نسبتا کمی در نمایش محتوا دارید. این یکی دیگر از مزیت های اصلی اپلیکیشن های موبایل نسبت به رقبای اینترنتی است. شما می توانید با ارسال پیام به صفحه اصلی تلفن همراه کاربر، حساب شده و در بازه های زمانی مناسب، کاربر را به اقلام مورد نظر خود هدایت کنید.

در آینده ای نه چندان دور می توانید با ارائه بن تخفیف و کارت امتیاز به مشتریان خود و همچنین پیگیری پس از خرید، حس تعلق و وفاداری را در مشتریان خود ایجاد کنید تا آنها درجه یک شما شوند. و مشتریان ثابت

یکی از ابزارهای حیاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما، وب سایت است، در حالی که تعداد افرادی که از موبایل استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و اکثر آنها از طریق گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها به اینترنت دسترسی دارند. توسعه و تبلیغ اپلیکیشن موبایل در بین کاربران برای تبلیغ کسب و کار شما بسیار مفید است. امروزه بیشتر کارهای روزمره مانند تجارت و بازرگانی یا پرداخت ها توسط تلفن همراه انجام می شود و به نظر می رسد در آینده بسیاری از کارهای محاسباتی نیز توسط آنها انجام شود.

برخی از صاحبان مشاغل از ساخت و توسعه برنامه های کاربردی برای تجارت خود امتناع می ورزند، زیرا فکر می کنند هزینه ای که برای این کار باید متحمل شوند بیش از بودجه آنها است. بدون شک گاهی اوقات ایجاد یک اپلیکیشن موبایل به امری بسیار پرهزینه تبدیل می شود، اما این دلیل کافی نیست. محدود کردن خود به یک برنامه ساده با اجتناب از زواید غیر ضروری، هزینه ها را کاهش می دهد، علاوه بر این، می توانید با برنامه ریزی دقیق قبل از شروع فرآیند توسعه برنامه، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. لوگو، تصاویر و محتوای اپلیکیشن را طراحی کرده و پس از انجام کارهای اولیه و اولیه، با استخدام کارشناس در امر توسعه اپلیکیشن، ساخت و اجرای آن را آغاز کنید.

ایده هایی برای ساخت اپ موبایلی

این روزها تلفن های همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند و نمی توان از تاثیراتی که بر زندگی ما گذاشته اند چشم پوشی کرد، اپلیکیشن ها نقش اصلی را در گوشی های موبایل دارند و افراد با نصب اپلیکیشن های مختلف می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. مانند گرفتن تاکسی، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت ها، دوره های آموزشی مختلف از زبان گرفته تا موسیقی و ورزش، خرید لباس و بازی و غیره.

ایده هایی برای طراحی اپلیکیشن موبایلی

اگر ایده خود را انتخاب کرده اید و دقیقا می دانید چه می خواهید، به شما تبریک می گوییم، اما اگر دوست دارید در قالب یک اپلیکیشن کار کنید و هنوز نمی دانید چگونه شروع به کار کنید، با ما ادامه دهید. !

ما همچنان به شما ایده‌های عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل را نشان می‌دهیم، ایده‌هایی که حتی می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و برای همیشه در صحنه دیجیتال مارکتینگ ثبت شوید.

اپ آموزش آشپزی

این نوع اپلیکیشن ها آموزش آشپزی ارائه می کنند و شما می توانید آموزش های زیادی را در آن قرار دهید و از این طریق حتی کسب درامد هم داشته باشید! مثل فروش دوره های آشپزی ویژه و یا معرفی رستوران و کافه ها به منظور تبلیغ در اپلیکیشن! این نوع طراحی اپلیکیشن موبایلی در صورتی که توسط شرکت حرفه ای و کاربلدی انجام شود می تواند سود بسیاری برای شما داشته باشد.

اپ همیار پلیس

یکی از ایده های جالبی که در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته طراحی اپلیکیشن دستیار پلیس است! در این اپلیکیشن می توانید مجرمان و افراد تحت تعقیب پلیس را در منطقه خود مشاهده کنید و هر زمان که یکی از افراد معرفی شده به اپلیکیشن نزدیک شد، می تواند به سرعت دکمه آلارم را فشار داده و بلافاصله با پلیس تماس بگیرد. اطلاع رسانی و نشان دادن مکان از طریق GPS.

اپ دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون و اپلیکیشن های طراحی دسته بندی های بی شماری دارد و می تواند ایده ای عالی برای کسانی باشد که علاقه زیادی به طراحی و دکوراسیون داخلی دارند. می توانید اپلیکیشنی پر از ایده های طراحی داخلی و آموزش دکوراسیون قرار دهید یا فروشگاه اینترنتی فروش لوازم دکوراسیون را در کنار آموزش قرار دهید!

 اپ موسیقی

تنوع اپلیکیشن ها به قدری زیاد است که حتی می توان چندین حالت را برای طراحی اپلیکیشن موسیقی در نظر گرفت! می توانید آلبوم های خوانندگان را در برنامه قرار دهید، می توانید یک برنامه آهنگ درخواستی کاربر ایجاد کنید، یا می توانید یک برنامه آموزش موسیقی که شامل فیلم های آموزشی گیتار، پیانو و حتی آواز است ایجاد کنید!

اگر در زمینه موسیقی رشته ای دارید، شک نکنید که می توانید با طراحی اپلیکیشن موسیقی راهی برای درآمدزایی ایجاد کنید. در مورد راه های درآمدزایی از طریق اپلیکیشن ها در این مقاله صحبت کرده ایم. برای بدست آوردن آن صبور باشید.

اپ حمل و نقل عمومی

بیشتر مردم هنگام سفر به گوشه و کنار شهر نمی دانند از کدام اتوبوس یا تاکسی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند. در طراحی اپلیکیشن موبایل حمل و نقل عمومی، مناسب ترین گزینه حمل و نقل اعم از تاکسی، مترو، اتوبوس به کاربران ارائه می شود که ارزان بوده و آنها را به موقع به مقصد می رساند. این اپلیکیشن می تواند آفلاین باشد تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

اپ مسیر آرزوها

اپلیکیشن Path of Wishes علایق و خواسته های کاربر را می پرسد و به او کمک می کند تا به خواسته اش برسد. به عنوان مثال کاربر می خواهد مدیر عامل یک شرکت تبلیغاتی شود، این اپلیکیشن یک مدیر عامل معروف یک شرکت تبلیغاتی را پیدا می کند و به کاربر می گوید که این شخص چگونه توانسته به هدف خود برسد. همچنین وضعیت فعلی کاربر را با هم مقایسه می کند و او را برای ارضای خواسته اش به مسیر درست هدایت می کند.

یا حتی می توانید اپلیکیشنی طراحی کنید که شخصی خواسته هایش را بنویسد و شما با کلمات تشویق کننده و لیستی از مقالات انگیزشی تشویقش کنید!

توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در موضوعات و ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل وجود ندارد و اگر ایده ای در این زمینه دارید قابل اجرا می باشد.

اپ موبایل تناسب اندام

دوستان عزیز این روزها همه حوصله باشگاه رفتن ندارند و عده ای هم که حوصله دارند پول ندارند! پس چرا اپلیکیشن های موبایل تناسب اندام را برای این دسته از افراد نمی سازیم؟

می توانید یک برنامه کاربردی ایجاد کنید تا فرد کالری مصرفی خود را یادداشت کند تا بتواند کالری ها را راحت تر کنترل کند. شما می توانید یک برنامه برنامه ورزشی بسازید که در آن فرد بتواند ورزش را ردیابی کند. یا حتی برنامه ای که در آن مقالاتی را درج می کنید که به افراد کمک می کند به وزن و سلامت ایده آل خود برسند!

اپ هماهنگ کننده مراسم ها

آیا شما علاقه مند به کمک به مردم در سازماندهی رویدادها و مراسم هستید؟ بنابراین می توانید شروع به طراحی اپلیکیشن برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای رویداد کنید. از طریق اپلیکیشن می توانید مهمانان مورد نظر مشتری را دعوت کنید و یا پوشش خبری آن رویداد را در شبکه های اجتماعی ارائه دهید.

این یک بازار فرصت بزرگ برای کسانی است که دوست دارند رویدادها و مراسم مختلف از جمله عروسی، تولد، کنفرانس و سمینار، بزرگداشت و تشییع جنازه و انواع دیگر رویدادها را برنامه ریزی کنند. این ایده طراحی اپلیکیشن ساده است و برای شروع نیازی به سرمایه گذاری سنگین ندارد.

اپ کنترل هوشمند خانه

یک ایده عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل این است که اپلیکیشن با تمام دستگاه های خانه هوشمند شما ارتباط برقرار کرده و آنها را کنترل کند.

اکنون در خانه های هوشمند هر دستگاهی کاربردهای خاص خود را دارد که می توانید با طراحی یک اپلیکیشن هوشمند و کامل همه آنها را به یکباره کنترل کنید. این ایده برنامه، اگر به درستی بازاریابی شود، می تواند اپل یا مایکروسافت بعدی شود!

اپ استفاده اشتراکی از خودرو

یکی از مفاهیم جالبی که در صنعت گردشگری در حال توسعه است، سفر مشترک است. این ایده فقط نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت پلتفرم دارد و بس.

در این ایده طراحی اپلیکیشن موبایل، کاربر می تواند به صاحب خودرو مراجعه کند، با او چت کند و در صورت موافقت راننده، با او سفر کند. در این اپلیکیشن موقعیت جغرافیایی خودرو مشخص و به اشتراک گذاشته شده است. سفر مشترک بهترین راه برای مبارزه با مشکل ترافیک و کاهش هزینه کلی برای هر کاربر است.

معرفی بهترین تاکسی اینترنتی های ایران

تاکسی سنتی و حمل‌ونقل آنلاین با ماشین، روش‌های خدمات مشترک یا حمل‌ونقل عمومی بر اساس تقاضا هستند که راحتی سفر روزانه را برای مسافران فراهم می‌کنند. تاکسی ها به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت های خدمات شخصی سازی شده، نقش مهمی در مقایسه با سایر روش ها در سیستم حمل و نقل فعلی ایفا می کنند. بهترین تاکسی های اینترنتی بین شهری و درون شهری برای رانندگان و مسافران کدامند؟

با ظهور اپلیکیشن های تاکسی، صنعت تاکسی و حمل و نقل گام بزرگی به جلو برداشته است. کاربران اکنون می توانند تاکسی خود را رزرو کنند، اطلاعات راننده را مشاهده کنند و کل کرایه سفر را بررسی کنند، همه اینها با لمس یک دکمه. با این سهولت و راحتی که در اختیار مشتریان است، آنها به راحتی به این روند رسیده اند و راه را برای بازیگران اصلی بازار هموار می کنند. در این مقاله نظرات مردم در مورد بهترین تاکسی اینترنتی را بررسی کرده ایم.

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ

این شرکت به عنوان سیستم حمل و نقل هوشمند برای سفرهای درون شهری مسافران کار خود را آغاز کرده است.

 

اپلیکیشن اسنپ پس از گذشت چهار سال از فعالیت خود به یک ابر اپلیکیشن تبدیل شده و هم اکنون خدمات گروه اسنپ در آن ارائه می شود. در این اپلیکیشن علاوه بر درخواست ماشین سواری، می توانید درخواست موتور سیکلت، وانت، سفارش غذا، خدمات پزشکی، مشاوره آنلاین، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس و ... بدهید. برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ می توانید با بهترین شرکت ها در این حوزه همکاری کنید.

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی نیز یکی از اپلیکیشن های درخواست خودرو در کشور است. این شرکت توانسته خدمات متعددی را راه اندازی کند که علاوه بر درخواست خودرو، می توانید موتور سیکلت را به عنوان پیک درخواست کنید.

 

اگر گوشی هوشمند ندارید یا به اینترنت دسترسی ندارید، می توانید با شماره 1630 تماس بگیرید و برای درخواست خودرو از تپسی درخواست تاکسی کنید. تپسی در تمامی شهرهای کشور فعال نیست و در شهد شاهد از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ... فعالیت می کند.

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ماکسیم

شرکت ماکسیم فعالیت اصلی خود را از سال 1395 پس از اخذ مجوزهای لازم آغاز کرده است. هدف این شرکت از یک سو آسایش مسافران است تا بتوانند درخواست سفر خود را به صورت آسان ثبت کنند و از سوی دیگر رانندگان بتوانند با شرایط بهینه فرآیند جستجو و جابجایی مسافران را انجام دهند.

 

این شرکت کار خود را در تهران آغاز کرد. علاوه بر اپلیکیشن درخواست خودرو ماکسیم می توانید با شماره تلفن 1611 درخواست خودرو کنید.این مجموعه نیز مانند سایر اپلیکیشن های درخواست خودرو دارای دو اپلیکیشن مسافربری و یک اپلیکیشن راننده می باشد.

 

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی دینگ

 

یکی دیگر از برنامه های کاربردی خودرو، دینگ است. در حال حاضر فقط در تهران خدمات ارائه می کند. در این اپلیکیشن می توانید سفر خود را از یک ساعت تا یک هفته رزرو کنید.

 

دلایل اهمیت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی برای رانندگان چیست؟

 

شکی نیست که مزایای زیادی برای کاربران دارد، اما رانندگان تاکسی اینترنتی چطور؟ آنها از استفاده از برنامه رزرو تاکسی چه مزایایی می برند؟ بیا با هم بررسی کنیم

فرصت های بیشتر برای رانندگان

فرآیند رزرو تاکسی از طریق اپلیکیشن چیزی شبیه به این است: معمولاً یک کاربر تاکسی رزرو می کند و برنامه رانندگان اطراف را نمایش می دهد. اگر راننده خاصی برای سوار شدن در دسترس باشد، می تواند درخواست را بپذیرد. مسافر تاییدیه را دریافت می کند، سوار تاکسی می شود و با رسیدن به مقصد، با استفاده از کانال های مختلف پرداخت موجود، پرداخت را انجام می دهد.

 

با استفاده از برنامه تاکسی اینترنتی برای کسب و کار خود، رانندگان تاکسی دیگر نیازی به رانندگی در منطقه به دنبال مسافران ندارند، زیرا این برنامه کار را برای آنها انجام می دهد. با اتلاف زمان کمتر، رانندگان تاکسی می توانند سواری بیشتری داشته باشند و به نوبه خود درآمد خود را افزایش دهند.

ویژگی GPS

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، ویژگی های هیجان انگیز آن است. قابلیت ناوبری ماهواره ای و GPS به رانندگان تاکسی این امکان را می دهد تا مشتریان خود را پیدا کنند و مسیرهای مقصد را دریافت کنند. ادغام نقشه های گوگل همچنین به رانندگان تاکسی کمک می کند تا بهترین مسیرها را پیدا کنند و از مناطق پرترافیک اجتناب کنند.

 

ویژگی GPS برای شرکت‌های تاکسیرانی که می‌خواهند ناوگان و فعالیت رانندگان خود را کنترل کنند، ایمنی را فراهم می‌کند.

خدمات سریعتر و راحتی بهتر

برنامه های تاکسی اینترنتی به رانندگان این امکان را می دهد که خدمات سریعی را به مشتریان خود ارائه دهند. دیگر نیازی نیست مسافران تمام تلاش خود را برای یافتن تاکسی صرف کنند. و با جزئیات مکان و برنامه ریزی مسیر کارآمد، رانندگان تاکسی می توانند خدمات سریع تری ارائه دهند. آنها همچنین می توانند با گزینه های پرداخت متعدد، راحتی بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

یک نرم افزار تاکسی کارآمد می تواند تجارت حمل و نقل شما را با مدیریت فرآیند اعزام، نظارت بر ناوگان و موارد دیگر توانمند کند.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی!

 از آنجایی که با اپلیکیشن ها آشنایی دارید، می دانید که اپلیکیشن ها مزایای زیادی برای زندگی همه ما دارند. چند سال از زمانی که اپلیکیشن ها روش زندگی ما را تغییر دادند می گذرد. تقریبا اکثر مردم از روش های قدیمی پرداخت قبوض، خرید غذا، خرید لباس، سفارش شام و ناهار، حمل چمدان، گرفتن وقت در کلینیک های زیبایی و غیره استفاده می کنند. استفاده نمی کنند


تقریباً اکثر مردم به جای رفتن به بانک و ایستادن در صف‌های طولانی یا رفتن به دستگاه خودپرداز برای استفاده از برنامه‌های بانکی یا برنامه‌های واسطه‌ای مانند App یاد می‌گیرند که قبوض خود را پرداخت کنند.

یادگیری خرید غذا و میوه از نزدیکترین سوپرمارکت با برنامه هایی مانند اسنپ فود کار آنها را آسان می کند.

خرید لباس را به جای رفتن به فروشگاه های دور و جستجوی جای پارک یاد بگیرید، از اپلیکیشن های خرید مانند دیجی کالا استفاده کنید.

اگر شخصی اسباب کشی کرده باشد، خیلی راحت می تواند ماشین مورد نظر خود را با اپلیکیشن های حمل بار انتخاب کند و هزینه بار را با توجه به مبدا و مقصد ببیند.

حتی در مواقعی که نیاز به خدمات آرایشی دارند، به جای سوال از اقوام و آشنایان، یکی از اپلیکیشن های خدمات را دانلود و نصب کنند و به صورت کاملا آنلاین مشاوره دریافت کرده و نوبت رزرو کنند.این چند مثال ساده بود تا نشان دهد چقدر زندگی با اپلیکیشن ها آسان شده و تقریباً مردم را تنبل کرده است! حتی اگر برای خرید نان به نانوایی سر کوچه بروید، آنقدر تنبل هستیم که می گوییم چه فایده! بیایید با برنامه Noon سفارش دهیم!

با افزایش تعداد کاربران موبایل، زندگی امروزی نیازمند معرفی بیشتر خدمات و محصولات آنلاین است. تقریباً می توان گفت که هر کسب و کاری می تواند یک اپلیکیشن آنلاین داشته باشد که بتواند خدمات خود را بهتر ارائه کند و به فروش آنلاین بپردازد.

یکی از مهم ترین اپلیکیشن ها اپلیکیشن تاکسی است! طراحی اپلیکیشن تاکسی در همه شهرها به خصوص در شهرهای بزرگتر اهمیت ویژه ای دارد. این سال‌ها اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی جای خود را در قلب مردم پیدا کردند. این اپلیکیشن ها مزایای زیادی دارند که تاکسی های تلفنی سنتی ارزش آن را دارند!

اما می توان گفت که هنوز جا برای طراحی اپلیکیشن اسنپ مانند وجود دارد. نیازهای مردم با گذشت زمان تغییر می کند. حتی می توانید امکانات بهتری را با قیمت کمتر در نظر بگیرید. خوب، اگر خوب فکر کنید و رقبای خود را بررسی کنید، ایرادات آنها را پیدا کنید، می توانید با ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند به سرعت محبوب شوید و درآمد زیادی کسب کنید.یکی از شرکت های خوب در این زمینه، شرکت نرم افزاری ویرا است. تیم طراحی UI/UX شون با ترندهای روز دنیا طراحی میکنن و شما  میتونید تقریبا هر طرحی که توی ذهنتون هست رو به واقعیت تبدیل کنید.

 

 

 

 

 

 

لیست بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای تولید پادکست

 به احتمال زیاد، حداقل یک بار نام پادکست را شنیده اید، اما ممکن است دقیقاً ندانید که پادکست چیست و چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. پادکست محتوای صوتی است که می تواند اخبار، کتاب، توصیه یا رمان باشد که توسط یک یا چند سخنران ایجاد شده است. پادکست به فایل‌هایی اطلاق می‌شود که در فرمت‌های صوتی MP3، WMA، ACC، OGG، RA و RM، M4A، CDDA، WAV، FLAC و ALAC ایجاد می‌شوند که هر کدام برای انواع خاصی از محتوای صوتی مناسب هستند. پادکست ها از طریق پلتفرم ها و پلتفرم های پادکست منتشر و در دسترس عموم قرار می گیرند.

 

معرفی بهترین برنامه های ساخت پادکست برای گوشی

 

Spreaker Studio

این برنامه یکی از بهترین ابزارهای همه کاره برای پادکست است که یک استودیوی ویرایش صدا کاملا مجازی و حرفه ای را با ابزارهای عالی در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار Speaker Studio می تواند صدا را به صورت آنلاین و آفلاین ضبط کند. این برنامه با قابلیت های مختلف به ساخت پادکست برای اینستاگرام کمک می کند.
برای حرفه ای ها، این برنامه می تواند بهترین برنامه برای ایجاد پادکست باشد. پیشنهاد ما این است که یک میکروفون به گوشی خود وصل کنید تا بتوانید از امکانات پیشرفته این برنامه استفاده کنید.
 
ویژگی های منحصر به فرد برنامه Speaker Studio
• قابلیت میکس صدا با آهنگ و موسیقی‌های متنوع
• ایجاد جلوه‌های صوتی مختلف
• ضبط یا پخش زنده
• امکان کنترل تمام صداها و قابلیت میکس صداها
• امکان ساخت آهنگ
• محیط کاربری آسان و زیبا
• دارای کتابخانه صوتی با بسیاری از افکت‌های مختلف

Anchor

با توجه به رایگان بودن این برنامه امکانات و گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی پادکست بسازید و از طریق آن کسب درآمد کنید. اگر به افکت های مختلف، ابزارهای حرفه ای و محیطی آسان و روان نیاز دارید، این برنامه به راحتی می تواند کار شما را آسان کند و یک پادکست خوب بسازد. در این برنامه می توانید از میکروفون خارجی نیز استفاده کنید تا بتوانید صدای خود را با میکروفون ضبط کنید.
 
ویژگی های منحصر به فرد برنامه Anchor
• محدودیتی در ضبط صدا و ساخت پادکست ندارد.
• ذخیره‌سازی صوت با کیفیت 256
• قابلیت ضبط پادکست با گوشی، تبلت و کامپیوتر
• قابلیت ضبط چند نفره پادکست
• ابزار و ویژگی های حرفه ای برای ادیت پادکست
• قابلیت ساختن آهنگ
• رایگان است
 

Podomatic Podcast Recorder

یکی از برنامه های کاربردی و کارآمد برای ضبط صدا و ساخت پادکست است که با افکت های خود، قابلیت حذف نویز محیط، ذخیره سازی ابری و رایگان بودن آن، کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. نرم افزار Pandomatic یکی از ساده ترین برنامه هایی است که ضبط پادکست را برای شما لذت بخش و راحت می کند. اگر قصد تولید محتوای صوتی و ساخت پادکست های طولانی با گوشی خود را دارید، حتما این برنامه را دانلود و استفاده کنید.
 
 ویژگی های منحصر به فرد برنامه Podomatic Podcast Recorder

• رایگان بودن نرم‌افزار
• حذف نویز قدرتمند محیط
• رابط کاربری آسان
• فضای ابری برای ذخیره فایل‌های صوتی
 

 

 

طراحی اپلیکیشن چیست؟

به تمام مراحل طراحی گرافیکی، نوشتن کد تا اولین نسخه برای تست، طراحی اپلیکیشن می گویند

مراحل طراحی یک اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن نیز یک پروسه زمان­بر و سخت است. به خصوص اگر قرار باشد اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید وios  طراحی شود. در ابتدا مدیر کسب و کار باید بداند دقیقا چه چیزی می خواهد. باید نیاز مشتریانش را بشناسد. بداند با توجه به این نیازها چه خدماتی و با چه کیفیتی می خواهد ارائه دهد. حتی یک طرح ظاهری اولیه در ذهن خود داشته باشد.

در مرحله باید بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را انتخاب کند. می توان گفت سخت ترین قسمت کار همین انتخاب است. برای شناخت یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای و تجربه و تخصص تیم آن کافیست نمونه کارهای شرکت مشاهده شود. پس از انتخاب شرکت با مشورت با تیم طراحی اپلیکیشن باید به یک طرح نهایی و مطلوب رسید.

 

از این مرحله به بعد وظایف بر دوش شرکت و تیم طراحی اپلیکیشن است. این افراد با تخصص خود باید بتوانند یک اپلیکیشن با ظاهری ساده و کاربرپسند طراحی کند که تمامی انتظارات کسب و کار و مشتریانش را برآورده کند.

در مرحله بعدی اپلیکیشن طراحی و ساخته می شود. حال باید اپلیکیشن توسط افراد مختلفی تست شود تا احیانا اگر مشکل یا باگی داشت قبل از انتشار برطرف شود. و در انتها اپلیکیشن منتشر خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن Native چیست؟

به ساخت و برنامه نویسی اپلیکیشن با زبان مرتبط با سیستم عامل (بومی یا Native ) گفته میشود. برای برنامه نویسی اپلیکیشن های اندروید از زبان Java و برای زبان Apple (ios) از زبان objective-c استفاده میشود. برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن Native نسبت به روش های دگیر زمانبر است. زیرا برای هر کدام از سیستم عامل ها باید بصورت جداگانه کدنویسی انجام شود.

بزرگترین مزیت اپ های Native استفاده کمتر از منابع سیستم عامل و سخت افزار و همینطور بالا بودن سرعت اپ میباشد.

مزایا

سرعت بالای کار با اپلیکیشن

دسترسی به تمام سنسورها و امکانات گوشی مانند GPS - دوربین -  موقیعت گوشی - سنسورهای حرکتی - دفترچه تلفن - پیامک ها و...

استفاده حداقل از منابع سیستم

پایداری بالا

امکان نصب و استفاده در اکثر نسخه های سیستم عامل

امکان ایجاد اپلیکیشن آفلاین

Opnesource نبودن فایل خروجی

معایب

کدنویسی دوباره برای پلتفرم های مختلف مانند (ویندوز - ios)

سرعت کدنویسی کندتر

هزینه برنامه نویسی بالاتر

اکثر اپلیکیشن های حرفه ای مانند instagram , Facebook, Youtube, Telegram, Whatsapp و... بصورت Native با پلتفرم های مختلف مانند React - Flutter برنامه نویسی شده اند.

طراحی اپلیکیشن هیبردی (Hybrid) چیست؟

در بحث قبل به طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن Native اشاره کردیم و گفتیم که چه مزایا و معایبی دارد. به طور کلی با طراحی یک اپلیکیشن هیبریدی دیگر نیازی نیست هزینه های جداگانه ای برای طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل های مختلفی نظیر اندروید، آی او اس و ویندوز بپردازید. در زمان کمتر و با هزینه کمتر شما اپلیکیشن خود را خواهید داشت. اپلیکیشن های هیبردی با زبان های HTML , CSS, jаvascript طراحی و برنامه نویسی می شوند و به دلیل راحتی برنامه نویسی در بین مردم محبوب است. اپ های هایبردی توسط Cordova و پلاگین ها آن امکان دسترسی به قسمت های سیستم عامل یا گوشی تلفن همراه مانند دوربین - GPS و... را دارند. و این دسترسی جزئی میباشد و دسترسی کاملی به همه قسمت ها ندارند.

ابزارهای محبوب در طراحی اپلیکیشن هایبردی:

Apache Cordova - یک پلتفرم بر پایه وب میباشد که اجازه می دهد برنامه نویس کدهای خود را در آن قرارداده و اپلیکیشن خود را بسازد. این ابزار پلاگین های بسیار زیادی دارد که به برنامه نویس امکان میدهد به امکانات تلفن همراه دسترسی پیدا کند و یک اپلیکیشن با خصوصیات Native ایجاد کند. و همانطور که اشاره شد این دسترسی و ابزار محدود میباشد.

ionic Framework - یک فریمورک رایگان میباشد که برپایه Angular Js ایجاد شده است و درون خود Cordova را نیز دارد و با ظاهر گرافیکی زیبا و Component هایی که دارد امکان ایجاد اپلیکیشن بسیار زیبایی را فراهم میکند. دیگر مزیت ionic سرعت بالای Debug کدنویسی میباشد که در زمانی که شما در حال کد نویسی هستید و پروژه خود را ذخیره میکنید در همان لحظه می توانید تغییرات خود را مشاهده کنید.

Framework7 - از دیگر فریمورک های محبوب میباشد که تجربه کاربری بسیار بالایی را ایجاد میکند. و....

مزایا

کم هزینه بودن ساخت در زمان کمتر

دریافت خروجی های مختلف برای تلفن های همراه (اندروید - ios - ویندوز - mac)

سرعت کدنویسی بالا و آسان

معایب

سرعت پایین نسبت به اپ های Native

امنیت پایین به علت Opensource بودن خروجی

استفاده بالا از منابع سیستم عامل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی امکانات اپلیکیشن اسنپ و تبسی

 بدون شک بارها و بارها برای تان پیش آمده است که برای رفتن به جایی عجله داشته و تصمیم گرفته اید که با نزدیک ترین آژانس محله تتان تماس بگیرید و درخواست یک ماشین کنید و قطعا با نبود ماشین مواجه شده اید. این روزها کمتر کسی به سراغ روش های سنتی می رود. از خرید گرفته تا انجام امور بانکی و خرید بلیط برای مسافرت و در نهایت گرفتن تاکسی. در واقع با وجود ماهیت اینترنت و پر رنگ تر شدن روز به روزش، مردم برای صرفه جویی در وقت و هزینه های شان ترجیح می دهند همانطوری که در خانه بر روی یک کاناپه لم داده اند کارهای شان را به راحتی با چند کلیک ساده انجام دهند. گرفتن تاکسی اینترنتی هم یکی از همین کارهای راحت است. با وجود طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی کمتر کسی به سراغ روش های سنتی می رود.

از طرف دیگر استفاده از تاکسی های آنلاین سبب شده است که کسب و کارهای سنتی مانند آژانس های درون شهری بازارشان روز به روز کسادتر از گذشته شود. تصورش را بکنید که یک راننده آژانس ساعت ها در آژانس منتظر می نشیند تا کسی تماس گرفته و یک سرویس به پستش بخورد و پس از بردن سرویس باز به آژانس برگشته و منتظر سرویس بعدی می نشیند. در حالیکه یک راننده تاکسی آنلاین پس از پیاده کردن مسافرش می تواند سریعا یک سرویس جدید را قبول کند! و یا در هر گوشه ای از شهر مسافر جابجا کند. همین موضوع سبب می شود که کسب و کارهایی که به صورت سنتی فعالیت می کنند به مرور زمان ضعیف و ضعیف تر شوند، چراکه این مردم هستند که با انتخاب شان تعیین می کنند که چه کسی در بازار حمل و نقل پیروز میدان شود.

طراحی اپلیکیشن اسنپ

پس از آن که مبدا و مقصدتان را انتخاب کردید، اسنپ چند سرویس مختلف را نشان می دهد. سرویس پایه اسنپ که معمولا با آن می توانید یک سفر مقرون به صرفه انجام دهید، “اسنپ اکو” نام دارد. یکی دیگر از گزینه ها “اسنپ پلاس” نام دارد که با استفاده از آن خودروهای مدل بالا تر را انتخاب می کنید و یک سفر باکیفیت تری نسبت به حالت عادی تجربه خواهید کرد. سرویس مخصوصی نیز برای بانوان در نظر گرفته شده که “اسنپ رز” نام دارد و راننده تاکسی خانم است؛ در این صورت خانم ها با احساس امنیت و راحت تری به مقصدشان می روند. “اسنپ باکس” نیز جهت ارسال بسته مورد نظر شما توسط پیک موتوری طراحی شده است.

امکانات طراحی اپلیکیشن اسنپ

·         فعالیت تعداد زیادی راننده در بیشتر نقاط شهر

·         امکان ورود به برنامه از طریق اکانت گوگل

·         سرعت بالاتر نسبت به سایر برنامه ها

·         عدم قطع شدن سرورها

طراحی اپلیکیشن تبسی

تپ سی 3 بخش متفاوت با امکانات مخصوص به خود را دارد. سرویس اصلی آن “تپ سی” بوده که امکان جا به جایی با خودروهای معمولی را فراهم می کند. “تپ سی پرو” خودروهای باکیفیت را در اختیارتان قرار می دهد و یک سفر لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد و “تپ سی پرایم” نیز مختص بانوان است.

هزینه های سفر با تپ سی کمی ارزان تر از اپلیکیشن معروف اسنپ بوده و به همین دلیل می تواند رقیب سرسختی برای آن باشد. در صورت لغو سفر توسط مسافر، از طرف تپ سی هزینه ای به راننده داده نخواهد شد. نکته قابل توجه این که هنگام ثبت نام رانندگان، مبلغی از آن ها جهت استعلام گرفته می شود. حق کمیسیون 15 درصد بوده و پاداش رانندگان در طول دوره های زمانی مختلف به آن ها پرداخت می شود. این شرکت رانندگان را بیمه نمی کند و تعداد راننده های آن نسبت به اسنپ کمتر است. خدمات ارائه شده توسط این شرکت پایه و اصولی است بنابراین می تواند یکی از تاکسی های آنلاین محبوب در کشور به شمار آید.

امکانات طراحی اپلیکیشن تبسی

·         کمتر بودن هزینه برخی مسیرها نسبت به اسنپ

·         اتومبیل های بهتر نسبت به اسنپ

·         نمایش ترافیک های کوتاه خیابان

·         مجانی بودن اولین سفر تا سقف 15 هزار تومان

·         استفاده از تپ سی بدون نیاز به داشتن موبایل هوشمند، با شماره گیری 1630

·         امکان انتخاب مقاصد دوم و سوم و

 

 

 

مزایای طراحی اپلیکیشن شرکتی

 در سال های اخیر کسب و کار اینترنتی در بین مردم رونق بیشتری یافته و آنها را به راه اندازی شرکت اینترنتی علاقه مند کرده است. علاوه بر طراحی شرکت اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های شرکتی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما آیا طراحی اپلیکیشن شرکت رایگان ارزش دارد یا معایب زیادی دارد؟ چه اپلیکیشنی باید برای سایت آماده شود؟ 

 

چرا ساخت اپلیکیشن شرکتی؟

در حالی که خود شرکت های اینترنتی با داشتن وب سایت سرعت و سهولت خرید را به مشتری می دهند، امروزه تلفن های هوشمند شیوه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و به طور کلی مصرف کنندگان را تغییر داده اند. به همین دلیل، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار با چالش جدیدی برای طراحی اپلیکیشن‌های موبایل مواجه هستند، در این میان شرکت های بزرگ و معتبر نیز در تلاش هستند تا اپلیکیشن‌های خود را برای برندسازی و گسترش کسب‌وکار خود بسازند.

دلیل اینکه طراحی اپلیکیشن اندروید به عنوان یک مزیت مهم در کسب و کار اینترنتی تلقی می شود این است که مشتریان معمولا می خواهند خدمات (اخبار فروشگاه، مدل های محصول جدید، تغییرات برنامه و غیره) را از اپلیکیشن های موبایل دریافت کنند. کاربران بیشتر با تلفن همراه کار می کنند و دسترسی آنها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه است. آنها معمولا اطلاعات خود را در تلفن همراه خود نگه می دارند و دسترسی آسان و سریع تری به آن دارند.

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی
 
دسترسی آسان و سریع کاربران به محصولات و خدمات 
اپلیکیشن سایت فروشگاهی به مشتریان برند شما کمک می کند تا سریع تر و آسان تر با شما در ارتباط باشند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

ارسال نوتیفیکیشن به کاربران به صورت گروهی
 
شما می توانید با ارسال نوتیفیکیشن مشتریان خود را از تخفیف ها و محصولات جدید باخبر کنید و به صورت دائمی با آنها در ارتباط باشید.

هزینه راه اندازی پایین نسبت به سودآوری بالا
 
هزینه راه اندازی یک اپلیکیشن برای سایت شرکتی شما خیلی بالا نیست اما سود بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

سرعت بالاتر نسبت به وب سایت
 
اپلیکیشن ها نسبت به وب سایت سرعت بالاتری دارند، بنابراین مشتریان راحت تر با اپلیکیشن ها ارتباط برقرار میکنند.

معرفی سریع تر محصولات
 
شما به کمک اپلیکیشن می توانید به محض موجود کردن یک محصول به مشتریان اطلاع بدهید.

رقابت و کسب اعتبار
 
 داشتن اپلیکیشن این روزها یکی از موارد رقابتی برای سایت های شرکتی محسوب می شود و به کسب اعتبار سایت شما کمک می کند.

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد