در سال های اخیر کسب و کار اینترنتی در بین مردم رونق بیشتری یافته و آنها را به راه اندازی شرکت اینترنتی علاقه مند کرده است. علاوه بر طراحی شرکت اینترنتی، طراحی اپلیکیشن های شرکتی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما آیا طراحی اپلیکیشن شرکت رایگان ارزش دارد یا معایب زیادی دارد؟ چه اپلیکیشنی باید برای سایت آماده شود؟ 

 

چرا ساخت اپلیکیشن شرکتی؟

در حالی که خود شرکت های اینترنتی با داشتن وب سایت سرعت و سهولت خرید را به مشتری می دهند، امروزه تلفن های هوشمند شیوه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و به طور کلی مصرف کنندگان را تغییر داده اند. به همین دلیل، شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار با چالش جدیدی برای طراحی اپلیکیشن‌های موبایل مواجه هستند، در این میان شرکت های بزرگ و معتبر نیز در تلاش هستند تا اپلیکیشن‌های خود را برای برندسازی و گسترش کسب‌وکار خود بسازند.

دلیل اینکه طراحی اپلیکیشن اندروید به عنوان یک مزیت مهم در کسب و کار اینترنتی تلقی می شود این است که مشتریان معمولا می خواهند خدمات (اخبار فروشگاه، مدل های محصول جدید، تغییرات برنامه و غیره) را از اپلیکیشن های موبایل دریافت کنند. کاربران بیشتر با تلفن همراه کار می کنند و دسترسی آنها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه است. آنها معمولا اطلاعات خود را در تلفن همراه خود نگه می دارند و دسترسی آسان و سریع تری به آن دارند.

مزایای اپلیکیشن فروشگاهی
 
دسترسی آسان و سریع کاربران به محصولات و خدمات 
اپلیکیشن سایت فروشگاهی به مشتریان برند شما کمک می کند تا سریع تر و آسان تر با شما در ارتباط باشند و از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

ارسال نوتیفیکیشن به کاربران به صورت گروهی
 
شما می توانید با ارسال نوتیفیکیشن مشتریان خود را از تخفیف ها و محصولات جدید باخبر کنید و به صورت دائمی با آنها در ارتباط باشید.

هزینه راه اندازی پایین نسبت به سودآوری بالا
 
هزینه راه اندازی یک اپلیکیشن برای سایت شرکتی شما خیلی بالا نیست اما سود بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

سرعت بالاتر نسبت به وب سایت
 
اپلیکیشن ها نسبت به وب سایت سرعت بالاتری دارند، بنابراین مشتریان راحت تر با اپلیکیشن ها ارتباط برقرار میکنند.

معرفی سریع تر محصولات
 
شما به کمک اپلیکیشن می توانید به محض موجود کردن یک محصول به مشتریان اطلاع بدهید.

رقابت و کسب اعتبار
 
 داشتن اپلیکیشن این روزها یکی از موارد رقابتی برای سایت های شرکتی محسوب می شود و به کسب اعتبار سایت شما کمک می کند.