این روزها تلفن های همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند و نمی توان از تاثیراتی که بر زندگی ما گذاشته اند چشم پوشی کرد، اپلیکیشن ها نقش اصلی را در گوشی های موبایل دارند و افراد با نصب اپلیکیشن های مختلف می توانند کارهای مختلفی انجام دهند. مانند گرفتن تاکسی، سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت ها، دوره های آموزشی مختلف از زبان گرفته تا موسیقی و ورزش، خرید لباس و بازی و غیره.

ایده هایی برای طراحی اپلیکیشن موبایلی

اگر ایده خود را انتخاب کرده اید و دقیقا می دانید چه می خواهید، به شما تبریک می گوییم، اما اگر دوست دارید در قالب یک اپلیکیشن کار کنید و هنوز نمی دانید چگونه شروع به کار کنید، با ما ادامه دهید. !

ما همچنان به شما ایده‌های عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل را نشان می‌دهیم، ایده‌هایی که حتی می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید و برای همیشه در صحنه دیجیتال مارکتینگ ثبت شوید.

اپ آموزش آشپزی

این نوع اپلیکیشن ها آموزش آشپزی ارائه می کنند و شما می توانید آموزش های زیادی را در آن قرار دهید و از این طریق حتی کسب درامد هم داشته باشید! مثل فروش دوره های آشپزی ویژه و یا معرفی رستوران و کافه ها به منظور تبلیغ در اپلیکیشن! این نوع طراحی اپلیکیشن موبایلی در صورتی که توسط شرکت حرفه ای و کاربلدی انجام شود می تواند سود بسیاری برای شما داشته باشد.

اپ همیار پلیس

یکی از ایده های جالبی که در تمام دنیا مورد توجه قرار گرفته طراحی اپلیکیشن دستیار پلیس است! در این اپلیکیشن می توانید مجرمان و افراد تحت تعقیب پلیس را در منطقه خود مشاهده کنید و هر زمان که یکی از افراد معرفی شده به اپلیکیشن نزدیک شد، می تواند به سرعت دکمه آلارم را فشار داده و بلافاصله با پلیس تماس بگیرد. اطلاع رسانی و نشان دادن مکان از طریق GPS.

اپ دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون و اپلیکیشن های طراحی دسته بندی های بی شماری دارد و می تواند ایده ای عالی برای کسانی باشد که علاقه زیادی به طراحی و دکوراسیون داخلی دارند. می توانید اپلیکیشنی پر از ایده های طراحی داخلی و آموزش دکوراسیون قرار دهید یا فروشگاه اینترنتی فروش لوازم دکوراسیون را در کنار آموزش قرار دهید!

 اپ موسیقی

تنوع اپلیکیشن ها به قدری زیاد است که حتی می توان چندین حالت را برای طراحی اپلیکیشن موسیقی در نظر گرفت! می توانید آلبوم های خوانندگان را در برنامه قرار دهید، می توانید یک برنامه آهنگ درخواستی کاربر ایجاد کنید، یا می توانید یک برنامه آموزش موسیقی که شامل فیلم های آموزشی گیتار، پیانو و حتی آواز است ایجاد کنید!

اگر در زمینه موسیقی رشته ای دارید، شک نکنید که می توانید با طراحی اپلیکیشن موسیقی راهی برای درآمدزایی ایجاد کنید. در مورد راه های درآمدزایی از طریق اپلیکیشن ها در این مقاله صحبت کرده ایم. برای بدست آوردن آن صبور باشید.

اپ حمل و نقل عمومی

بیشتر مردم هنگام سفر به گوشه و کنار شهر نمی دانند از کدام اتوبوس یا تاکسی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند. در طراحی اپلیکیشن موبایل حمل و نقل عمومی، مناسب ترین گزینه حمل و نقل اعم از تاکسی، مترو، اتوبوس به کاربران ارائه می شود که ارزان بوده و آنها را به موقع به مقصد می رساند. این اپلیکیشن می تواند آفلاین باشد تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

اپ مسیر آرزوها

اپلیکیشن Path of Wishes علایق و خواسته های کاربر را می پرسد و به او کمک می کند تا به خواسته اش برسد. به عنوان مثال کاربر می خواهد مدیر عامل یک شرکت تبلیغاتی شود، این اپلیکیشن یک مدیر عامل معروف یک شرکت تبلیغاتی را پیدا می کند و به کاربر می گوید که این شخص چگونه توانسته به هدف خود برسد. همچنین وضعیت فعلی کاربر را با هم مقایسه می کند و او را برای ارضای خواسته اش به مسیر درست هدایت می کند.

یا حتی می توانید اپلیکیشنی طراحی کنید که شخصی خواسته هایش را بنویسد و شما با کلمات تشویق کننده و لیستی از مقالات انگیزشی تشویقش کنید!

توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی در موضوعات و ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل وجود ندارد و اگر ایده ای در این زمینه دارید قابل اجرا می باشد.

اپ موبایل تناسب اندام

دوستان عزیز این روزها همه حوصله باشگاه رفتن ندارند و عده ای هم که حوصله دارند پول ندارند! پس چرا اپلیکیشن های موبایل تناسب اندام را برای این دسته از افراد نمی سازیم؟

می توانید یک برنامه کاربردی ایجاد کنید تا فرد کالری مصرفی خود را یادداشت کند تا بتواند کالری ها را راحت تر کنترل کند. شما می توانید یک برنامه برنامه ورزشی بسازید که در آن فرد بتواند ورزش را ردیابی کند. یا حتی برنامه ای که در آن مقالاتی را درج می کنید که به افراد کمک می کند به وزن و سلامت ایده آل خود برسند!

اپ هماهنگ کننده مراسم ها

آیا شما علاقه مند به کمک به مردم در سازماندهی رویدادها و مراسم هستید؟ بنابراین می توانید شروع به طراحی اپلیکیشن برای سازماندهی، هماهنگی و اجرای رویداد کنید. از طریق اپلیکیشن می توانید مهمانان مورد نظر مشتری را دعوت کنید و یا پوشش خبری آن رویداد را در شبکه های اجتماعی ارائه دهید.

این یک بازار فرصت بزرگ برای کسانی است که دوست دارند رویدادها و مراسم مختلف از جمله عروسی، تولد، کنفرانس و سمینار، بزرگداشت و تشییع جنازه و انواع دیگر رویدادها را برنامه ریزی کنند. این ایده طراحی اپلیکیشن ساده است و برای شروع نیازی به سرمایه گذاری سنگین ندارد.

اپ کنترل هوشمند خانه

یک ایده عالی برای طراحی اپلیکیشن موبایل این است که اپلیکیشن با تمام دستگاه های خانه هوشمند شما ارتباط برقرار کرده و آنها را کنترل کند.

اکنون در خانه های هوشمند هر دستگاهی کاربردهای خاص خود را دارد که می توانید با طراحی یک اپلیکیشن هوشمند و کامل همه آنها را به یکباره کنترل کنید. این ایده برنامه، اگر به درستی بازاریابی شود، می تواند اپل یا مایکروسافت بعدی شود!

اپ استفاده اشتراکی از خودرو

یکی از مفاهیم جالبی که در صنعت گردشگری در حال توسعه است، سفر مشترک است. این ایده فقط نیاز به سرمایه گذاری برای ساخت پلتفرم دارد و بس.

در این ایده طراحی اپلیکیشن موبایل، کاربر می تواند به صاحب خودرو مراجعه کند، با او چت کند و در صورت موافقت راننده، با او سفر کند. در این اپلیکیشن موقعیت جغرافیایی خودرو مشخص و به اشتراک گذاشته شده است. سفر مشترک بهترین راه برای مبارزه با مشکل ترافیک و کاهش هزینه کلی برای هر کاربر است.