بدون شک بارها و بارها برای تان پیش آمده است که برای رفتن به جایی عجله داشته و تصمیم گرفته اید که با نزدیک ترین آژانس محله تتان تماس بگیرید و درخواست یک ماشین کنید و قطعا با نبود ماشین مواجه شده اید. این روزها کمتر کسی به سراغ روش های سنتی می رود. از خرید گرفته تا انجام امور بانکی و خرید بلیط برای مسافرت و در نهایت گرفتن تاکسی. در واقع با وجود ماهیت اینترنت و پر رنگ تر شدن روز به روزش، مردم برای صرفه جویی در وقت و هزینه های شان ترجیح می دهند همانطوری که در خانه بر روی یک کاناپه لم داده اند کارهای شان را به راحتی با چند کلیک ساده انجام دهند. گرفتن تاکسی اینترنتی هم یکی از همین کارهای راحت است. با وجود طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی کمتر کسی به سراغ روش های سنتی می رود.

از طرف دیگر استفاده از تاکسی های آنلاین سبب شده است که کسب و کارهای سنتی مانند آژانس های درون شهری بازارشان روز به روز کسادتر از گذشته شود. تصورش را بکنید که یک راننده آژانس ساعت ها در آژانس منتظر می نشیند تا کسی تماس گرفته و یک سرویس به پستش بخورد و پس از بردن سرویس باز به آژانس برگشته و منتظر سرویس بعدی می نشیند. در حالیکه یک راننده تاکسی آنلاین پس از پیاده کردن مسافرش می تواند سریعا یک سرویس جدید را قبول کند! و یا در هر گوشه ای از شهر مسافر جابجا کند. همین موضوع سبب می شود که کسب و کارهایی که به صورت سنتی فعالیت می کنند به مرور زمان ضعیف و ضعیف تر شوند، چراکه این مردم هستند که با انتخاب شان تعیین می کنند که چه کسی در بازار حمل و نقل پیروز میدان شود.

طراحی اپلیکیشن اسنپ

پس از آن که مبدا و مقصدتان را انتخاب کردید، اسنپ چند سرویس مختلف را نشان می دهد. سرویس پایه اسنپ که معمولا با آن می توانید یک سفر مقرون به صرفه انجام دهید، “اسنپ اکو” نام دارد. یکی دیگر از گزینه ها “اسنپ پلاس” نام دارد که با استفاده از آن خودروهای مدل بالا تر را انتخاب می کنید و یک سفر باکیفیت تری نسبت به حالت عادی تجربه خواهید کرد. سرویس مخصوصی نیز برای بانوان در نظر گرفته شده که “اسنپ رز” نام دارد و راننده تاکسی خانم است؛ در این صورت خانم ها با احساس امنیت و راحت تری به مقصدشان می روند. “اسنپ باکس” نیز جهت ارسال بسته مورد نظر شما توسط پیک موتوری طراحی شده است.

امکانات طراحی اپلیکیشن اسنپ

·         فعالیت تعداد زیادی راننده در بیشتر نقاط شهر

·         امکان ورود به برنامه از طریق اکانت گوگل

·         سرعت بالاتر نسبت به سایر برنامه ها

·         عدم قطع شدن سرورها

طراحی اپلیکیشن تبسی

تپ سی 3 بخش متفاوت با امکانات مخصوص به خود را دارد. سرویس اصلی آن “تپ سی” بوده که امکان جا به جایی با خودروهای معمولی را فراهم می کند. “تپ سی پرو” خودروهای باکیفیت را در اختیارتان قرار می دهد و یک سفر لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد و “تپ سی پرایم” نیز مختص بانوان است.

هزینه های سفر با تپ سی کمی ارزان تر از اپلیکیشن معروف اسنپ بوده و به همین دلیل می تواند رقیب سرسختی برای آن باشد. در صورت لغو سفر توسط مسافر، از طرف تپ سی هزینه ای به راننده داده نخواهد شد. نکته قابل توجه این که هنگام ثبت نام رانندگان، مبلغی از آن ها جهت استعلام گرفته می شود. حق کمیسیون 15 درصد بوده و پاداش رانندگان در طول دوره های زمانی مختلف به آن ها پرداخت می شود. این شرکت رانندگان را بیمه نمی کند و تعداد راننده های آن نسبت به اسنپ کمتر است. خدمات ارائه شده توسط این شرکت پایه و اصولی است بنابراین می تواند یکی از تاکسی های آنلاین محبوب در کشور به شمار آید.

امکانات طراحی اپلیکیشن تبسی

·         کمتر بودن هزینه برخی مسیرها نسبت به اسنپ

·         اتومبیل های بهتر نسبت به اسنپ

·         نمایش ترافیک های کوتاه خیابان

·         مجانی بودن اولین سفر تا سقف 15 هزار تومان

·         استفاده از تپ سی بدون نیاز به داشتن موبایل هوشمند، با شماره گیری 1630

·         امکان انتخاب مقاصد دوم و سوم و