در سال‌های اخیر، شبکه‌های پیام‌رسان سالانه تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب می‌کنند. به عبارت دیگر این پیام رسان ها یکی از نیازهای مبرم افراد جامعه امروزی بوده و به عنوان یک وسیله ارتباطی امن و جالب به شمار می روند. وقتی نگاه عمیق تری به گذشته بیندازیم! می دانیم که انسان ها همیشه نیاز اساسی به برقراری ارتباط با دیگران داشته اند و با گذشت زمان روش های ارتباطی بسیار تکامل یافته اند و امروزه از دود و نامه به اپلیکیشن های پیام رسان رسیده اند.

در واقع با این پیشرفت وسایل ارتباطی راحت تر از قبل شده و دیگر چیزی به نام تنهایی وجود ندارد. اپلیکیشن های پیام رسان توانسته اند راه ها و فواصل دنیای امروز را تا حد امکان کوچک کنند و دنیا را به دهکده ای کوچک اینترنتی تبدیل کنند. در سال های اخیر آپدیت های جدیدی از این برنامه های پیام رسان معرفی شده است که در این مقاله شما را با بهترین اپلیکیشن های پیام رسان جهان در سال 2022 آشنا می کنیم.

معرفی بهترین پیام رسان های جهان در سال 2022

در سال های اخیر تمامی پیام رسان های موجود موارد مفیدی را ارائه کرده اند که بهترین آنها مربوط به برقراری تماس صوتی و تصویری، برقراری تماس متنی و تصویری و ارسال عکس، فیلم و عکس است. هر ساله اپلیکیشن های پیام رسان با ارائه به روز رسانی های ویژه بر قابلیت های خود افزوده می شوند که علاوه بر ایجاد حس رضایت و جلب توجه مخاطبان و کاربران خود، از دیگر اپلیکیشن های پیام رسان دنیا پیشی گرفته و برتری می یابند. در ادامه مطلب بهترین اپلیکیشن های پیام رسان سال 2022 را به شما عزیزان معرفی می کنیم با ما همراه باشید.

تلگرام:

همه ما با اپلیکیشن پیام رسان تلگرام آشنایی داریم و این برنامه بدون شک یکی از بهترین و البته محبوب ترین برنامه های پیام رسان ایران است. سازندگان این برنامه پیام رسان آن را در دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار داده اند. محبوبیت این اپلیکیشن پیام رسان به قدری بالاست که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود. امکانات زیادی برای این برنامه در نظر گرفته شده است. افراد برای عضویت در این برنامه باید شماره تلفن داشته باشند. با استفاده از آن می توانید پیام صوتی و متنی و تماس تلفنی و تصویری با دوستانی که این پیام رسان را نصب کرده اند داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه ایجاد گروه ها و کانال های تلگرامی است که می تواند تا حدودی آن را به یک برنامه تجاری تبدیل کند. این برنامه از زمان تولید به روز رسانی های جدیدی را ارائه کرده است.

واتساپ:

یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان دنیا واتس اپ است که بدون شک همه کاربران ایرانی آن را می شناسند. واتس اپ یکی از بهترین و ساده ترین و البته امن ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیاست. این پیام رسان در دو سیستم عامل اندروید و iOS پوشش داده شده و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از امکانات این برنامه می توان به تماس صوتی و تصویری، ارسال تصویر و عکس، تماس متنی و صوتی اشاره کرد. طبق آمار رسمی در جهان، پیام رسان واتس اپ در سال 2020 حدود 1.8 میلیارد کاربر فعال دارد.

تریما:

Trima یکی از دیگر برنامه های پیام رسان ایمن در جهان است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده و حدود 1 میلیون کاربر فعال دارد. بزرگترین چیزی که باید در مورد این برنامه بدانید این است که یک برنامه پولی است و حدود 2.99 دلار قیمت دارد. طبق ادعای تمامی طراحان این برنامه کاملا امن بوده و هیچ هکر و سازمان اطلاعاتی قادر به دسترسی به اطلاعات کاربران نیست.

ویکر می :

یکی از دیگر برنامه های پیام رسان ایمن در جهان Vicker May است. این اپلیکیشن دارای قابلیت رمزگذاری بسیار پیشرفته و کاملا ایمن است و هیچ هکر و سازمان اطلاعاتی اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را ندارد. این برنامه قابلیت ارسال پیام متنی و صوتی، ارسال عکس و فیلم، موسیقی، برقراری تماس صوتی و تصویری را دارد.