از آنجایی که با اپلیکیشن ها آشنایی دارید، می دانید که اپلیکیشن ها مزایای زیادی برای زندگی همه ما دارند. چند سال از زمانی که اپلیکیشن ها روش زندگی ما را تغییر دادند می گذرد. تقریبا اکثر مردم از روش های قدیمی پرداخت قبوض، خرید غذا، خرید لباس، سفارش شام و ناهار، حمل چمدان، گرفتن وقت در کلینیک های زیبایی و غیره استفاده می کنند. استفاده نمی کنند


تقریباً اکثر مردم به جای رفتن به بانک و ایستادن در صف‌های طولانی یا رفتن به دستگاه خودپرداز برای استفاده از برنامه‌های بانکی یا برنامه‌های واسطه‌ای مانند App یاد می‌گیرند که قبوض خود را پرداخت کنند.

یادگیری خرید غذا و میوه از نزدیکترین سوپرمارکت با برنامه هایی مانند اسنپ فود کار آنها را آسان می کند.

خرید لباس را به جای رفتن به فروشگاه های دور و جستجوی جای پارک یاد بگیرید، از اپلیکیشن های خرید مانند دیجی کالا استفاده کنید.

اگر شخصی اسباب کشی کرده باشد، خیلی راحت می تواند ماشین مورد نظر خود را با اپلیکیشن های حمل بار انتخاب کند و هزینه بار را با توجه به مبدا و مقصد ببیند.

حتی در مواقعی که نیاز به خدمات آرایشی دارند، به جای سوال از اقوام و آشنایان، یکی از اپلیکیشن های خدمات را دانلود و نصب کنند و به صورت کاملا آنلاین مشاوره دریافت کرده و نوبت رزرو کنند.این چند مثال ساده بود تا نشان دهد چقدر زندگی با اپلیکیشن ها آسان شده و تقریباً مردم را تنبل کرده است! حتی اگر برای خرید نان به نانوایی سر کوچه بروید، آنقدر تنبل هستیم که می گوییم چه فایده! بیایید با برنامه Noon سفارش دهیم!

با افزایش تعداد کاربران موبایل، زندگی امروزی نیازمند معرفی بیشتر خدمات و محصولات آنلاین است. تقریباً می توان گفت که هر کسب و کاری می تواند یک اپلیکیشن آنلاین داشته باشد که بتواند خدمات خود را بهتر ارائه کند و به فروش آنلاین بپردازد.

یکی از مهم ترین اپلیکیشن ها اپلیکیشن تاکسی است! طراحی اپلیکیشن تاکسی در همه شهرها به خصوص در شهرهای بزرگتر اهمیت ویژه ای دارد. این سال‌ها اپلیکیشن‌های اسنپ و تپسی جای خود را در قلب مردم پیدا کردند. این اپلیکیشن ها مزایای زیادی دارند که تاکسی های تلفنی سنتی ارزش آن را دارند!

اما می توان گفت که هنوز جا برای طراحی اپلیکیشن اسنپ مانند وجود دارد. نیازهای مردم با گذشت زمان تغییر می کند. حتی می توانید امکانات بهتری را با قیمت کمتر در نظر بگیرید. خوب، اگر خوب فکر کنید و رقبای خود را بررسی کنید، ایرادات آنها را پیدا کنید، می توانید با ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند به سرعت محبوب شوید و درآمد زیادی کسب کنید.یکی از شرکت های خوب در این زمینه، شرکت نرم افزاری ویرا است. تیم طراحی UI/UX شون با ترندهای روز دنیا طراحی میکنن و شما  میتونید تقریبا هر طرحی که توی ذهنتون هست رو به واقعیت تبدیل کنید.