در این مقاله شما را با طراحی اپلیکیشن موبایل فروشگاهی و مربوط به کسب و کار و وب سایتتان آشنا میکنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید از اطلاعات در مورد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ویرا بدست آورید. 

مزایای داشتن اپلیکیشن برای فروشگاه ها

سبقت از رقبا

شما با آسان کردن دسترسی مشتریان با خودتان میتوانید یک هیچ از رقباتون جلوتر باشید

کاهش هزینه تبلیغات وب سایت و کسب و کارتان

با طراحی اپلیکیشن تمامی هزینه های چاپ شما از قبیل کاتالوگ، کارت ویزیت و ... حذف می شود زیرا کاتالوگ دیجیتال شما در صفحات اپلیکیشن قرار می گیرد.

نمایش تمامی محصولات و خدماتتان

با این کار به جای استفاده از بروشورهای محصولات و پرداخت هزینه های گزاف، تمامی محصولات و خدمات خود را با استفاده از اپلیکیشن خود به مشتریان خود نمایش خواهید داد.

چرا کسب و کارها نیاز به طراحی اپلیکیشن دارند؟

با توجه به اطلاعات ذکر شده شما، داشتن اپلیکیشن موبایل این مزیت را به شما می دهد که همه می توانند به ما دسترسی داشته باشند. یا به عبارتی تبدیل به یک فروشگاه مجازی کوچک کسب و کار خود می شوید. البته این نکته را باید در نظر گرفت که خلاقیت و نوآوری در برخی کارها شما را منحصر به فرد جلوه می دهد. می توانید از اپلیکیشن به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. کاربرانی که برنامه شما را مشاهده می کنند در آینده به برنامه شما دسترسی خواهند داشت زیرا به محصولات شما نیاز دارند و سعی می کنند شما را دنبال کنند.

 با جستجو در وب سایت خود می توانید تمام اطلاعات مربوط به هر موضوعی را پیدا کنید. یعنی آنچه کاربر می خواهد معمولا نمایش داده می شود و شما اختیار نسبتا کمی در نمایش محتوا دارید. این یکی دیگر از مزیت های اصلی اپلیکیشن های موبایل نسبت به رقبای اینترنتی است. شما می توانید با ارسال پیام به صفحه اصلی تلفن همراه کاربر، حساب شده و در بازه های زمانی مناسب، کاربر را به اقلام مورد نظر خود هدایت کنید.

در آینده ای نه چندان دور می توانید با ارائه بن تخفیف و کارت امتیاز به مشتریان خود و همچنین پیگیری پس از خرید، حس تعلق و وفاداری را در مشتریان خود ایجاد کنید تا آنها درجه یک شما شوند. و مشتریان ثابت

یکی از ابزارهای حیاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما، وب سایت است، در حالی که تعداد افرادی که از موبایل استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و اکثر آنها از طریق گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها به اینترنت دسترسی دارند. توسعه و تبلیغ اپلیکیشن موبایل در بین کاربران برای تبلیغ کسب و کار شما بسیار مفید است. امروزه بیشتر کارهای روزمره مانند تجارت و بازرگانی یا پرداخت ها توسط تلفن همراه انجام می شود و به نظر می رسد در آینده بسیاری از کارهای محاسباتی نیز توسط آنها انجام شود.

برخی از صاحبان مشاغل از ساخت و توسعه برنامه های کاربردی برای تجارت خود امتناع می ورزند، زیرا فکر می کنند هزینه ای که برای این کار باید متحمل شوند بیش از بودجه آنها است. بدون شک گاهی اوقات ایجاد یک اپلیکیشن موبایل به امری بسیار پرهزینه تبدیل می شود، اما این دلیل کافی نیست. محدود کردن خود به یک برنامه ساده با اجتناب از زواید غیر ضروری، هزینه ها را کاهش می دهد، علاوه بر این، می توانید با برنامه ریزی دقیق قبل از شروع فرآیند توسعه برنامه، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. لوگو، تصاویر و محتوای اپلیکیشن را طراحی کرده و پس از انجام کارهای اولیه و اولیه، با استخدام کارشناس در امر توسعه اپلیکیشن، ساخت و اجرای آن را آغاز کنید.